آمادگی کامل مدارس کرمانشاه برای اسکان زوار اربعین

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی مدارس کرمانشاه برای اسکان شبانه حدود چهار هزار و ۸۰۰ نفر از زوار اربعین در استان خبر داد.

آمادگی کامل مدارس کرمانشاه برای اسکان زوار اربعین

فردین یاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، با توجه به اینکه صد مدرسه در استان برای اسکان شبانه زوار اربعین آماده شده‌اند، اظهار کرد: در هر مدرسه به‌طور میانگین هشت کلاس درس برای اسکان زوار آمادگی دارند. 

وی افزود: مدارس استان کرمانشاه در مسیرهای تردد زوار اربعین، از دو ورودی استان در شهرستان‌های کنگاور و سنقروکلیایی تا خروجی استان در مرز خسروی یا به سمت ایلام برای تردد از مرز مهران، آمادگی اسکان شبانه زوار را دارند. 

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: مدارس مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه در مجموع آمادگی اسکان شبانه حدود چهار هزار و 800 نفر از زوار را دارند. 

وی با اشاره به اسکان رایگان زوار در مدارس، ادامه داد: زوار اربعین با مراجعه به مدارسی که برای اسکان زوار آمادگی دارند، می‌توانند در این مدارس به‌صورت رایگان اسکان پیدا کنند. 

یاوری با بیان اینکه کار اسکان شبانه زوار اربعین در مدارس استان کرمانشاه شروع شده است، افزود: این مدارس تا بازگشت کامل زوار اربعین یعنی چهار روز بعد از اربعین، آمادگی اسکان زوار در موج بازگشت را خواهند داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر